Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Εκδρομή Περιβαλλοντικής ομάδας 2023-2024

Στις 3.4.2024 με την Περιβαλλοντική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Σητείας ξεκινήσαμε από την πόλη μας με το λεωφορείο με προορισμό το Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας. Την επόμενη μέρα το πρωί φτάσαμε στο λιμάνι του Πειραιά και αφού επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο αναχωρήσαμε για τον Ισθμό της Κορίνθου και στη συνέχεια για τη Ναύπακτο.

Στη διαδρομή μας διασχίσαμε την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, μία καταπληκτική εμπειρία. Κάναμε μία βόλτα στην πόλη και θαυμάσαμε το γραφικό ενετικό λιμανάκι. Στη συνέχεια αυτής της σύντομης στάσης ξεκινήσαμε για τον τελικό προορισμό μας.

Το ξενοδοχείο ήταν πολύ γραφικό. Κτίρια πετρόχτιστα με κεραμίδια μέσα σε απέραντο πράσινο και δέντρα κάθε λογής. Τα δωμάτια είχαν υπέροχη θέα και γευτήκαμε νόστιμα παραδοσιακά φαγητά. Το βράδυ κάναμε μια ξενάγηση στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όπου μας έκαναν μια ευχάριστη παρουσίαση για την πανίδα και χλωρίδα του τόπου τους.

Την επόμενη μέρα κατευθυνθήκαμε προς τον Εύηνο ποταμό. Εκεί, οι υπεύθυνοι του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μας βοήθησαν να κάνουμε μετρήσεις στο νερό του ποταμού αφού πρώτα διασχίσαμε μια στρατιωτική γέφυρα τύπου Μπέλεϋ πάνω από τον ποταμό.

Μετά την φοβερή εμπειρία μας στον ποταμό πήγαμε στο Κρυφό Σχολείο μας εξήγησαν την ιστορία του και τη σημασία του κατά τα χρόνια της Τουρκοκρατίας και θαυμάσαμε τα κέρινα ομοιώματα που υπήρχαν. Επισκεφθήκαμε επίσης το μοναστήρι του Κοσμά του Αιτωλού και στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Κ.Π.Ε, όπου και ασχοληθήκαμε με ένα παιχνίδι και συζητήσαμε τα περιβαλλοντικά προβλήματα που δημιούργησε η ανάπτυξη της περιοχής.

Το πρωί του Σαββάτου ξεναγηθήκαμε τόσο στο αρχαιολογικό μουσείο όσο και στον αρχαιολογικό χώρο του τόπου, τραβήξαμε αρκετές αναμνηστικές φωτογραφίες και ήρθε η ώρα να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής, με πρώτη στάση το Μεσολόγγι και επόμενο σταθμό την Πάτρα όπου είχαμε χρόνο για ψώνια και για φαγητό.

Το ίδιο απόγευμα επιβιβαστήκαμε στο καράβι ώστε να επιστρέψουμε στην Κρήτη.